Kompis!

Jag har lust att blogga lite idag. Men ändå jag kom nyss hem från min kompis Diana som jag sov över hos . Vi var uppe ganska sent och jag sov ungefär fyra timmar inatt. Vi gorde inget speciellt, kollade på en film, myste med hennes hund och hon målade mina naglar. Jag tycker de blev jättefina. De är lila och så är det gröna prickar på de och på långfingret har hon gjort en rosset på. Hon somnade ungefär klockan ett på natten och jag somnade tre. Men sen så var jag tvungen att gå upp för vi sa att vi skulle gå upp klockan fem så där sov jag bara två timmar. Och medans hon sov så kollade jag på en film som heter Eldorado. Sen så vaknade hon inte fören halv tolv på dagen och jag hade varit vaken från klockan fem till klockan tio och kollat på tv. Och sen sov jag från tio till halv tolv. Så var min natt.


/Love 

Kommentarer
Postat av: Kelly :))

Hej, hur mår du idag ? :)

2011-03-07 @ 20:09:04
URL: http://pepparkaka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0