Hemma hos min bror.

Hejsan allihopa, just nu skriver jag det här inlägget, inte på hans Ipad för det funkade inte, men på hans dator. Jag har förklarat hans hus och alla saker som han har i sitt hus för mina kompisar och de tycker det är ett paradis för barn. Jag säger bara, han har tre stycken platttvn och nästan alla kontroller, som typ wii och playstation, som man kan ha. Vi gick och bowlade, fast jag inte bowlade jag är inte mycket av ett bowlingfan. Och min storebror Hasan vann över de andra och medans så åt vi tacochips med tre olika dippar, guatemala, salsa och smält ost. Själv tyckte jag den smälta osten var godast. Sedan tänkte vi gå på bio men vi struntade och gick bara hem till Hanis(Min storebror) hus och såg på Trassel. Jag ska snart sova ska bara vara göra det här inlägget och vara inne lite på internet först. Så var min dag.
PS: Skälet till att jag och Hamodi sover här idag är att min storesyster sparkade ut oss för hon skulle ha en tjejkväll, bara så ni vet.
/Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0