Te!

Hejsan allihopa, Nu har Nyema gått. Innan hon gick så gick vi båda ner till en pizzeria och köpte varsin kebab, mycke gott. Just nu kollar jag på en repris av oscarsgalan för jag fick aldrig se den riktiga igår kväll. Och jag dricker te, jag har varit besatt av te ett tag nu så jag har druckit minst två koppar per dag. Jag och Nyema hann aldrig göra klart pusslet. Kanske för att vi tänkte göra ett tusenbitarspussel på två timmar och om vi inte är tre stycken och proffiosionella pusselläggare så går det nog inte. Hittills så har ingen av deras skämt varit bra. Men imorgon kanske jag också ska göra något med Nyema igen. Jag försöker fylla upp hela mitt lov med saker jag ska göra med mina nära och kära. Eller bara inte sitta framför datorn eller tv:n hela dagen, det har inte gått så bra hittills. Men jag ka försöka så bra det går. Jag kanske en hel dag bara ska hålla på med att göra ett pussel. Vad jag än gör så ska jag skriva det viktigaste här. Och om jag inte har skrivit det förut så har min mamma lagt ett bud på huset i bro så om ingen anna lägger ett högre bud så flyttar vi dit i sommar!

Love/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0