ÄR I SKOLAN

Hejsan alla läsare jag är i skolan just nu och är inne på en av datorenrna där. Jag har tränat på vi i femman för vi ska tävla i revanshen. Vi kom inte med när vi först försökte =,( så vi gör ett nytt försök. Jag ska vara inne på datorn i kanske en halvtimme till och sen går jag hem. Det här kan vara det sista inlägget för idag för jag har ingen dator hemma och min kompis Sara måste skriva alla mina inlägg hemmos henne, men nu kan jag göra det själv. Jag hoppas ni alla har en fortsatt trevlig kväll för nu måste jag gå. Om jag är snäll så kan jag ringa Sara senare och hon får skriva ett till inlågg.


Den här killen vill att ni ska fortsätta gå in på den här bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0